داستان های جذاب و خواندنی

داستان های جذاب و خواندنی
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان های جذاب و خواندنی و آدرس mahdi128.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خلاصه یه یک ساعتی با خودمون کلنجار میریم ( بعضی ها هم چند روز یا ... )
دوباره روز بعد میریم سراغ دفتر ارزوهامون و به خودمون میگیم برم وب شمیم جونم ببینم چجوری به ارزوم برسم ؟ بعد هی ازین و اون می پرسیم به نظرت چجوری به ارزوم برسم ؟
خب دیگه طبق معمول همه راه ها اینه :
تجسم , نامه نوشتن به فرشته ها و تابلو تجسم و ....
و صد البته که همه این ها بسیار عاااااااالی هستند و جز بزرگ قانون جذب و رسیدن به ارزوهاست و من با اینکه خودم تا حالا هیچکدوم رو انجام ندادم ولی میدونم مهم هستند ...
بگذریم ...

حرف من این هست تا زمانی که نتونیم افکار منفی رو کاملا استاپ کنیم هیچ روشی جوابگو نیست ...دقیقا هیچ روشی ...
حال سوال پیش میاد :
عه راندا جونممممم ,پس من چیکار کنم به ارزوم برسم ؟
راندا بدو یه راه حل موشکی بده من میخام به ارزوم برسم ؟

عزیزم
تا زمانی که دل و زبان شما یکی نشه به ارزوتون نمی رسید
البته ببخشیداااااا
هر وقت دل و زبان ما یکی بشه به سرعت برق و باد به ارزوی قشنگمون میرسیم ...

بله !
باید با تمام وجود ( دل و زبان ) راجه به خواستمون مثبت حرف بزنیم
و باور کنیم خدا جونم از راه های عجیب و شگفت انگیز ما رو به ارزوی قشنگمون میرسونه ... دقیقا عجیب و شگفت انگیز

به قول اسکاول شین جونم :
ذهن استدلالی باید کاملا رها بشه چون به هیچ دردی نمیخوره
ذهن استدلالی یعنی افکار منفی
ذهن استدلالی یعنی دل و زبان یکی نبودن ...

یادمون باشه نمیتونیم سر خدا جونم رو کلاه بذاریم ...
باید با تمام وجود , بله ! دقیقا تمام وجود ( تمام وجود یعنی یکی شدن دل و زبان ) باور کنیم به ارزوی قشنگمون میرسیم و مقدمات اون رو فراهم کنیم ...
(یعنی ایمان فعال نشون بدیم )

حالا من بعضیا رو دیدم ( منظورم اینجا نیستااا ... منظورم شهر خودم هست )
که ایمان فعال نشون دادند ... مثلا رفتند جهاز خریدن , یا لباس عروس پرو کردند , یا لباس شب خواستگاری خریدند و ...
ولی چون در دل و زبان یکی نبودند متاسفانه یا خیییییییییلی دیر به ارزوشون رسیدن و یا هرگز نرسیدن

به به چه رازی بودااا ... من که خودم کلی کیف کردم
چه انتظار شیرینی بود نه ؟


نظرات شما عزیزان:

shamiM
ساعت18:31---22 ارديبهشت 1392
سلام مهدی جان . با افتخار لینک شدی

mahsa
ساعت11:06---22 ارديبهشت 1392
از حضرت رسول روایت شده که ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهی در حرمت و فضیلت به آن نمیرسد ، هر که یک روز از رجب را روزه بگیرد مستوجب خشنودی خداوند گردد و و غضب الهی زا او دور گردد و دری از درهای جهنم بروی او بسته گرد.
در ماه خدا ای بنده مخلص خدا التماس دعا دارم.











merc az hozuret


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:48 ] [ مهدی رضایی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

یاد بگیر ، قدر هر چیزی را که داری بدانی، قبل از آنکه روزگار به تو یادآوری کند که: می بایست قدر چیزی را که داشتی، میدانستی ...
آبان 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392
امکانات وب